.

Kebab & Fotboll

Idag händer det lika lite som igår. Fast igår satt jag i hindra timmar och försökte lära mig lite om koder och annat till bloggen. var ett bra tag sen vi gjorde detta i skolan, och minnet tryter. Efter en natt av sömn så har jag nu kyckats glömt bort allt tror jag och måste dubbelkolla allt. Gammal...

Senare blir det riktigt sliskigt med kebab och pommes till käk. Efter skulle jag väl tro att det blir fotboll någonstans. Tydligen vill ingen avara när jag ringer, så jag vet inte vart ännu. Men om jag känner mina närmaste väl så hamnar vi väl hos mamma & Tony som vanligt. Är det någonting som är säkert så är det i alla fall att jag INTE ska sitta här själv. Var själv till 22 igår, och börjar tröttna lite på det. Nu för tiden kanske jag öppnar munnen och pratar (förrutom de ggr jag pratar med mig själv) kanske 20-30 gånger. Fortsätter det så här så kanske jag bli stum på riktigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0