"Behöver de blöjor?"



Ja, idag ska vi in till stan och vara barnvakt. Kanske inget man är så sugen på att göra en måndag, men man får väl ställa upp. Förväntar oss att få tillbaka senare, höhö : ) Köpte en bok på Tradera, som nog kommer i övermorgon. Är roligt att se vad som händer där inne. Kan vara bra för Fredrik att få information också känns det som. Senast igår var vi och hälsade på Niklas & Natalie och passade på att ge dem en lite present till lille Liam. Vi satt och pratade och lite ditt o datt när Fredrik plötsligt frågade "men alltså, behöver de blöjor innen de blir typ ett halvår?" Haha, vi höll på att avlida. Han kan vara lite knäpp den där. Och är det någon som behöver föräldrakurs, så är det han :)


I helgen blev det en massa mer än vad jag hade tänkt från början. Soom vanligt med andra ord. På lördagen åkte fredde in till stan och festade med några vänner och jag passade på att hälsa på hos Sara, där också Sanna, Malin och Malin var. De drack vin & dylikt, och det måste varit den första gången jag känt ett litet sug att gå ut jag med. Men det gick över rätt fort efter att jag åkt. Åkte då en sväng till stan för att handla lite gotta till kvällen, och hämtade samtidigt upp Fredrik. Jag ville på något konstigt sätt inte att han skulle gå ut den kvällen. Och kanske var det en bra föraning med tanke på vad som hände den natten.

Tragiskt det som hänt, och jag har kommit på mig själv tänka "TUR att jag inte kände honom mer". Självisk blir man och tackar för att det inte var en av de närmaste till en själv. Men tankarna går fortfarande fram till dem i familjen, de är ändå min släkt. Han själv och jag var tremänningar, men jag träffade honom bara någon gång, genom en gemensam vän. Hur som helst så är det hemskt det som hänt.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0