.


Wiihooo

Har nu dragit mig genom två filmer på rad, och orkar nog inte en till. Tänkte sätta mig här för en stunds kikade, men då fanns det absolut Inget att kolla på. Verkar som om alla andra är ute och roar sig på olika sätt, och det gör saken bara ännu värre. Det är inte så att jag skulle vilja hitta på något speciellt heller, halvsjuk som man är, men ändå. Har jag tråkigt, så ska alla andra också ha det :)

Om det inte vore för att jag troligen ska åka och skjutsa svärföräldrarna vid 23, så skulle jag nog gått och lagt mig nu. Patetiskt tråkigt med andra ord. Hade till och med så trist att jag tänkte sätta mig och fixa lite på min sida på arbetsförmedlingens hemsida, men då har till och med de stängt. Jaha..

YES, vilken rolig fredagskväll jag har! Tra la la la laaa

Yours truly



Kommentarer
Postat av: Malin

Tanken har slagit mej men eftersom jag inte vet vad vi har hemma så gjorde genast saken svårare. Det kan ju vara vattnet också.. något sådant där löjligt som man inte tänker på.

2009-11-27 @ 22:59:46
URL: http://maaalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Sara

2009-11-28 @ 00:24:06
Postat av: Sara

Testar igen då ;)

Haha men vallo då... Snart har du någon att leka med varje dag varesig du vill eller inte ;)

ps. den bilden är med på mitt kollage

2009-11-28 @ 00:25:41
Postat av: Sandra

HAHAHAHA, det finns ett land som heter KLOAKIEN... Så det så ;)

2009-11-29 @ 14:21:04
URL: http://sandraosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0