.


Barnvakt


Idag vid 10 kom mamma och hämtade mig i stan, sen åkte vi till Söderala och hämtade upp lille Liam. Åkte ner på stan och fikade, sen var det en massa springande på stan i jakt på de sista julklapparna. Mamma hittade en fin åt Fredrik som hon köpte. Själv fick jag mest en insikt om hur jobbigt det är att ha vagn med sig runt. Är mycket glad att våran kommer födas på våren då det börjar bli lite varmare och man kan röra sig runt på andra sätt.

Åkte hem till mamma efter staden och bara mös resten av dagen. Var inga som helst problem med den lille, och han var nöjd och belåten mest hela tiden. Inga problem alls med andra ord. Mest mysigt att få snusa på lite bebis en hel dag.

Sötis

Vid 4 hämtade vi Ted på dagis, sen åkte vi till Söderala och lämnade av lillkillen. Väl hemma igen blev det pannkaka och bara slappa efter maten. Fredrik kom in senare och nu är vi tillbaka i kära Marma. Just nu ska jag lägga mig i soffan.. mår inte så himla bra nämligen. Och imorgon börjar helgen, och då vill jag vara pigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0