.


Grattis !

Två små bebisar har födds här inom kort tid. Först kom Sanna & Tommys dotter Lilly & nyss Therese & Matthas son Kevin. Det är synd att man tappat kontakten med gamla vänner, men det kanske ändras nu i framtiden.
Men ett stort Grattis till er i alla fall!


Mathias & Therese
Lille Kevin
Vikt : 3100 gram
Längd: 49 cm




Sanna & Thommy
Lilla Lilly
Vikt: 3545 gram
Längd : 48 cm  



Idag har jag varit in till stan och fikat med Sara. Vi satt och kacklade i någon timme innan hon for hem och gjorde ett kollage som hon ska med sig till fjällen. Tråkigt att ännu en vän åker härifrån. Men det är ju kul med de som gör något med livet.

Innan jag åkte hem till Marma igen så svängde jag in till Söderhamns Taxi på Resecentrum. Där hämtade jag böcker som jag nu har börjat plugga i. Har nämligen tröttnat på att bara gå runt hät utan jobb, och har därför nu bestämt mig för att ta taxikörkort innan bebben kommer. På så sätt har jag förhoppningsvis jobb då jag vill sen. Timanställning har jag lite på G här efter studierna, och det är alltid uppskattat. I alla fall när man har en sjukpensionerad mamma som ställer upp med barnvakt några timmar i veckan :)

Så nu ska jag verkligen sätta fart med pluggandet, och förhoppningsvis vara klar med kortet innan Mars. Men det tror jag inte ska vara något problem.

Imorgon kommer mamma och hämtar mig innan 10, och sen åker vi till Söderala. Där hämtar vi upp lilla bebben Liam (Nathalies & Niclas) hos dem. Jag ska nämligen få vara barnvakt under dagen, som jag tycker ska bli skitkul. Det är inte så ofta man får tillfälle att mysa med en sådan liten i längre tider. Och sen kanske det är en bra träning för det som komma skall i framtiden. Har som tur är med mig moder min, fast det tror jag väl inte ska vara något problem. Har man lite vett, så ska det väl gå bra :)




Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer gå så bra så kollaget vart klart och nu sitter jag här uppe i fjällen och saknar mina kära vänner..

2009-11-26 @ 17:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0