.


Intervju

Idag blev det lite knasigt. Fast på ett bra sätt.
Fick en förfrågning av en slump av min handläggare på Ams där hon frågade om jag ville gå på en information som TeleP höll. Varför inte?, tänkte jag och åkte in i morse. När jag väl kom dit så gick de genom vad de gjorde på stället och att de nu skulle anställa en del av oss som var där.

Ojoj, då blev det pirrigt! Och jag som hade funderat på att stanna hemma.. Vilken miss det skulle ha varit. Så väl där slog jag på den gamla charmen och frågade mycket, och blev då uppmärksammad lite extra. Man kan sina små knep nu efter all tid som arbetslös. Snabb-intervjun som de hade gick galant enligt min mening, och allt kändes faktiskt bra. Nu sitter jag bara och hoppas att jag får det !
Håll tummarna ni med hörni :)

Efter åkte jag ner på stan med mamma och fikade med hennes vänner + barn & barnbarn. Jag tröck i mig en dubbel ostfralla och en hallonsoda. Gick senare runt och hittade en Massa klappar som jag visade som förslag. Hann även köpa en till mamma när hon inte såg, höhö.

Nu är jag hemma och ska bara slappa till Fredde kommer hem. Då åker vi in till stan igen och får mat. Köttgryta med klyftpotatis, mmmm..
Klapp till mamma
Nu blir du nyfiken va? :)


Mormor Anneli köpte sin första present
åt "det" idag. Ett par sockor som passar
bra att ta med till bb
40 :- på Kappahl



Kommentarer
Postat av: farsan

hoppas hoppas för din skull,hittade en gammal sjukskrivnings vecka som jag får för, ska köpa Julklappar för hela skiten, hi hi nyfiken va!!??

2009-11-19 @ 18:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0