.


Sen blev det mycket


Jag trodde idag att det skulle vara i stort sätt den enda gången jag skulle in till stan den här veckan, men sen blev det mycket. Eftersom jag nu har ångrat mig ang vaccinet, så ringde jag idag och fick komma ändå. Då fanns det att välja på tis, ons & tor. Valde att ta på onsdag, för om jag gör det på tisdag kommer jag säkert bli dålig, och inte kunna åka in till barnmorskan på onsdagsmorgonen. Så efter vi varit där så ska jag stanna i stan för att göra det medan Fredrik åker tillbaka till jobbet i Marma. Känner på att jag kommer att må som en påse nötter efter, så det ser jag inte fram emot.

Men jag får hoppas att det går bra ändå, för på torsdagen ska jag åter in till staden. Den gången är det för att gå på en information via Arbetsförmedlingen. Jag vill ha jobb ! Ge mig ett..

Så den här veckan blir det en massa åkande.
Idag har jag inte gjort mycket än så länge. Åkte som sagt in till staden, men sen har jag mest lagt in bilderna från Stockholm, och tittat en film. Black Balloon hette filmen, och det föll fler än en tår till den. I brist på annat var det en helt okej film att kika på. Ska snart börja tänka på att göra käk, men jag vet inte riktigt vad ännu. Blir nog fisk & potatis idag, för det tar längst tid av sakerna vi köpt hem. De enkla sakerna sparar jag till onsdag och torsdag då jag kanske kommer vara klen. Då är det inte kul att stå framför spisen.


Till filmen åt jag lite smarrigt.
Skivad banan, kiwis, 6 rutor choklad
samt lite julmust. Okej, det är faktiskt
drickan som jag har som last just nu.
Får vara försiktig så att man inte får
graviditets-diabetes bara. Skulle inte vara
så himla bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0