.


Helg hos tjejerna

Pratade med Ökan idag och frågade om hon skulle komma hem i helgen. Det skulle hon inte eftersom de tänkt åka hit nästa helg. Dock skulle Johann ner och då kom jag ju på att jag också är helt ledig i helgen. Kollade snabbt upp lite priser och lyckades lösa pengaproblemet med hjälp av en snäll mamma & farmor. Så imorgon vid 4 tar jag Y-bussen med Johann och drar ner till brudarna. Det ska bli jättemysigt att vara där under en hel helg. Det betyder att Fredrik får en hel spela-tvspel-dricka-öl helg utan att ha mörkrädda mig hemma :) Skönt för oss båda med andra ord. Men lite läskigt är det ändå, eftersom vi på denna tid vi varit tillsammans så har vi bara spenderat 2 nätter isär. Men det löser sig nog, när jag kan tvångsskeda Ökan :)

Så i helgen blir det troligen inget bloggande, men jag lovar att knäppa en massa kort och lägga ut när jag kommer hem på söndagskväll eller måndagsmorgon.

Tills dess :
auf Wiedersehen


Jag hittade björndräkt + en beaver,
och POFF så kom bear-beaver till.
Schexy!, som Sid skulle ha sagt




Kommentarer
Postat av: Matta

Me löööööve B ;)

2009-11-12 @ 16:54:33
Postat av: Johann

Thought u lööööved me:(

2009-11-12 @ 20:12:06
Postat av: Malin

Att jag inte var välkommen hem till Johan mer..

2009-11-13 @ 00:17:50
URL: http://maaalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0