.


Enkelt = Gott

Kan gälla många olika saker. Det finaste i livet är oftast de enkla sakerna & också de billigaste/gratis. Idag fick jag två exempel av det. Först var vi riktigta reklamnördar för någon dag sen och blev supersugna på korv med bröd. Jag köpte hem det, och idag fick de stå för vår middag. Väldigt gott, och framför allt billigt. Jag tröck nästan i mig tre stycken med mos, som måste vara något slags rekord.

Efter blev det lite "Äntligen hemma" på tvn. Där gjorde de om ett sovrum som blev så jäkla fint ! Jag har länge suktat efter just den sänggaveln/himlen & kommer inte ge mig förrän jag får en, eller en liknande. Det skulle bli riktigt fint i nya sovrummet som vi får till vår-sommaren. Längtar !

I vanligt stuk så vill Fredrik spela sitt trista tv-spel, så jag la mig i ett bad. Skönt att få ligga själv där inne, då det nu för tiden börjar bli lite trångt och klumpigt att röra sig. Var skönt en stund (ca 5 min) innan jag fick värme-slag/-panik och var tvungen att öppna dörren. När inte det heller fungerade så duschade jag av mig, och nu sitter jag äntligen ute i den kalla luften. Men det var skönt de där första minuterna. Vilken mes..





Kanske inte konstigt att det blev så varmt



Kommentarer
Postat av: farsan

Varmt, men ser riktigt mysigt ut. Kram från pappa

2009-11-12 @ 00:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0