.



Det ska vara..


Det ska vara.. fotboll JÄMT!
Så nu sitter jag här hemma själv igen. Som tur har jag laddat upp med kladdkaka + glass och två nya fjantifilmer som jag ska se på. Besviken på filmvalet 6an gjort ikväll. Någon action. Med Mel Gibson såg jag nu. Honom går det ju alltid att se på, var det än är för film. Snygg-gubbe.



Det här mästerverket ska
klämmas i. Direkt ur ugnen.
Där kan dom sitta med fotboll
och äta tråkig kub.






Två chickflicks, precis som
jag vill ha det

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Ångrar mig lite nu när jag såg kladdkakan, men va tusan, jag låter dig äta som har en ursäkt för det ;) Vill inte att folk ska tro att jag är gravid ;)

2009-11-04 @ 21:53:15
Postat av: Matta

Vilket konstverk du gjort med chokladsåsen då ;)

2009-11-05 @ 11:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0