.


Ses vid tofflorna !



Funderar lite hit & dit vad jag ska göra med min fritid här innan det ska kläckas.
Har nu fått lite att välja på, vilket känns otroligt skönt. Det sista är jag lite skeptisk ang, men ändå lockad. Vi får se efter imorgon hur jag bestämmer mig för att göra. Tills dess håller jag mun om vad det gäller helt enkelt.

Idag vaknade jag med förvirring. Hade en sån konstig dröm, att jag blev helt yr väl vaken. Visste inte riktigt om det var sant eller inte. Ska nu gå och göra mig lite klar, sen äta frukost. Klockan 1 är Fredriks lunch slut och då skjutsar jag honom till jobbet. För efter ska jag åka till stan med raggar-racer-Volvon. Hämtar upp mamma och sen ska jag handla mig lam på Jysk, som hade en massa prylar som jag behöver. ( läs: vill ha )

Och Fredrik kan vara Tyst om att jag köper dem, för utan mig vill jag inte ens veta hur det skulle se ut här. Fortfarande väldigt onöjd med hur det är här, och längtar verkligen tills flytten. Då får jag göra precis som jag vill. Just nu känns det mest som om man är och försöker ändra vad någon annan redan gjort. Måste tillägga, utan smak..

Så se upp Jysk, för nu kommer fettot på två ben och buttar bort er.
Vi ses vid de duniga mys-tofflorna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0