.


Sommartider, hey hey

Fredrik till sjöss i Kolåsen

Mådde inte alls bra den där veckan, men
det måste ändå ha varit den mest avkopplande
veckan jag haft.



Älskar bergen, och färgerna



Alla borde stå vid kanten på
ett vattenfall någon gång i livet.
Härligt känsla



Och med det här inlägget vill jag väl inte ha sagt något speciellt
egentligen. Saknaden av sommaren kommer alltid någon gång
på hösten. Idag är en sådan dag.

Ikväll åker vi in till stan och tittar fotboll. Innan dess ska jag
laga mat. Nuggets & ris blir det idag. Lidl har supergoda, och
superbilliga. Ni borde prova !


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha vet inte om det var så mycket sommar över bilderna nr ni är fullt påklädda på alla bilderna med vantar och mössa ;)

2009-11-03 @ 20:37:00
Postat av: Anonym

Fattas bara att Dunder klumpen dyker upp.

Kram

2009-11-03 @ 23:13:36
Postat av: Linda

Ja hör av dig om det blir något, alltid kul att ha något att pyssla med :)



Kamphunden Simon hälsar också förresten!

2009-11-04 @ 00:41:15
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: Alex

Ja Sara, mellan bergen mitt på sjön var det kyligt, men inte på land dock :)

2009-11-04 @ 11:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0