.




"Det går bra nu, kompis, det går bra nu"

Idag är jag lycklig!
Började med att jag fått ett mail när jag öppnade idag där det stod att jag fått jobbet jag sökte (och gjorde provjobb för i fredags). Det är bara ett extraarbete som inte kommer att dra in de stora stålarna, men ändå något som extra. Kan ju behövas om man säger så.

Nästan precis när jag läst det mailet så fick jag ett till från en person som ville att jag skulle lämna telefon nr för att han skulle ringa och ge info om ett annat arbete som jag blev erbjuden. Jaaa tack, tänkte jag. Så nu får vi se vad det är när han ringer.

Och inte nog med det!
Bara en stund senare så ringde en person som jag mailat med förr ang att bli en cirkelledare. Har lite olika ideér om aktiviteter att starta här i stan och hon var mycket posetiv till mitt förslag som jag la fram. Jag skulle tänka lite över det, sen skulle vi träffas för att planera det lite bättre. Det här är ju inget jobb där jag får lön, utan det är mer som en fritidssyssla som man får gratis med bidrag för matrial m.m. Så nu ska jag klura ihop något riktigt bra, och sedan får ni komma och vara med mig där. Riktigt kul !

Så idag har varit en bra dag hitills.



Kommentarer
Postat av: farsan

så jäkla snyggt jobbat tycker jag, grattis till en fin insats. Snacka om att ta tag i saker, impad..

KRAM

2009-11-02 @ 16:29:40
Postat av: Farmor

Nä men säj vad det är!!!

2009-11-02 @ 19:05:51
Postat av: Linda

Men du, lät som en toppen dag!

Vad är det för kul du ska hitta på? :D

2009-11-02 @ 19:32:31
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: Fia

Grattis! Vad är det för jobb du fått? :)

2009-11-03 @ 10:37:24
URL: http://lagfesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0