Världens största tönt


Världens största tönt, det är nog jag det.

Åkte in till staden med farmor vid 11 idag. Vi tittade in på lite olika elektronikaffärer och kollade prisskillnader och lämnade in hennes dator. På samma gång köpte hon en ny till mig. Syster fyller år den 16e och då ska hon få en, men jag fick min lite tidigare. Eftersom jag flänger runt överallt kändes det helt okej att ta en sån där minidator. Nu gäller det bara att hitta något bra internet. Tycker dom kan fixa fram ett smartare sätt än den där jäkla pucken. Den är näst intill lika stor som datorn plus att det oftast går enormt segt.



Var även in och fixade deklarationen i sista stund. De slarvade och skickade ingen till mig, så det blev lite strul där, men det löste sig i alla fall. Fick tillbaka pengar, men det går direkt till tråkiga saker, så dem får jag inte ens se av allt tyvärr.

Senare under dagen har jag bara varit hos mamma och myst i soffan. Somnade även en sväng där, vilket var otroligt skönt. Kollat den alltid lika roliga Ice Age och tryckt i mig lite onyttigt IGEN. Men nuså, får det fan lugnas ned. Ska ta mig en promenad imorgon faktiskt. Just nu sitter jag och degar framför datorn. Var meningen att jag skulle spendera min natt här, men efter filmen drog det i mysnerverna och jag blir snart hämtad. Och där kom anledningen till rubriken. Men tönt får man vara : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0