Torsdag, Trökdag



Och allt känns helt upp och ned efter de här senaste dagarna. Allt har gått så otroligt segt så det känns som om det skulle kunna vara fredag eller lördag. Uttråkad till tusen faktiskt. Blev som en nykläckt hudvalp på lunchen när F kom hem. Ni vet, så där glad och uppspelt så man inte kan sluta prata eller röra sig. Ganska dryg kan jag ha varit med tanke på att han kom hem för att vila. Men det tror jag att man får ta, det är trots allt mig vi talar om.



Snart är klockan 5 och då får sandra bilen av familjen så då skulle hon komma ut lät det som. Vet inte alls vad som händer då. jag är bara glad att mina kära kommer hem så jag har någon att prata med. Brukar sitta och tänka på de stackars gamlingarna som inte har någon att prata med på dagarna. Jag kanske helt enkelt ska slå mig ihop med dem?


I´ll show you min if you show me yours first


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0