Idag händer det


Absolut ingenting.

Humöret och huvudet är inte tiptop, så jag håller mig borta från andra människor. Ingen orkar med en sur och grinig Alexandra. Tror jag håller på att åka på en ordentlig bacill, vilket jag Absolut inte orkar med nu. Har för mycket planer för att det ska passa in. Imorgon Gävle och på lördag blir det tok med min gamle Ök. Det vill jag inte missa.



Ja, som sagt så blir det Gävle imorgon. Sandra Bröst ska kolla ryggen sin på sjukan (tror jag det var) och som den snälla och underbara vän jag är, så följer jag med som sällskap. Blir sedan en sväng på staden. Där följer jag även med som personligt stöd, med tanke på att jag fortfarande inte har en krona över att lägga på sådant som kläder. Men det kommer bli en trevlig syssla sådär på en helt vanlig, annars tråkig torsdag. På kvällen imorgon blir det även tutbingon, vilket också är roligt. Kan man ha tur två gånger i rad då tro? Upp till bevis.

Nu ska jag försöka rota fram någonting i matväg, vilket inte är det lättaste här i Marma. Lata människor som vi är, så handlas det inte allt för ofta. Nudlar finns det i alla fall, och det är ju inte helt fel i min smak. Jag tror att det blir så. Bra ungdomsmat det där. När slutar man vara ungdom då tro? Har det redan hänt?




Kommentarer
Postat av: Ök

Neeej du vill inte missa lördagen! Men du har fler dagar på dig att tagga mer :P Idag är en skitdag helt enkelt. Även här! PUSS

2009-05-27 @ 13:06:02
Postat av: Anonym

Nej det vill jag verkligen inte. Absolut inte nu när vi har en grym förfest framför oss också :)

2009-05-27 @ 21:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0