Jäkla Patrick



Ja, efter att ha varit i Thailand i över 2 veckor och bara glassat så kommer han hem och smittar Alla med baciller.

Så nu sitter vi här allihopa med ett illamående som inte vill släppa, och ett varsitt rövhål som inte vill hålla ihop mer än någon timme i sträck. Jaja, man ska inte vara bitter. Lite bara : )

I helgen har det varit lugnt. Fredagen stannade jag hemma med familjen och mådde inte helt okej. Låg död sedan onsdagen, och var allt annat än pigg. Var nog "magsjukan" som spökade,. annars har jag nog tagit något slags rekord i den längsta bakfyllan någonsing eftersom det fortfarande sitter i.

Gårdagen spenderades med en fin grabb, och det blev väl inget annat än bara tv och ostbollar. Söndag, idag, åkte vi till Böllnäs för att kolla på en soffa åt puckot. Stannade även på ett matställe som jag aldrig hade hittat om de inte var för dem. Käkade oxfilé på spätt med sånna där tjocka pommes + kanske väldens godaste bea. Jag trodde helt på allvar att min mage skulle sprängas på hemvägen, och tur vad väl att jag hade mysbyxor på mig. Dit ska jag absolut åka igen.

Ikväll blir det film antar jag. Har laddat upp med både chips och dipp så det ska bli finfint.
Kollade lite snabbt i tidningen förr och såg att det gick någon slags fjantfilm på tv4+, men jag ska kolla igen för att se om det finns några andra möjligheter också. Kanske till och med blir en utbräns film också för del delen, orkar inte med reklamerna som går minst 3-4 ggr per film. Tacka vet jag 1 & 2an.

Imorgon är det en helt vanlig måndag och grabbarna åker på dagis, så det blir lugnt hela morgonen och dagen här. Underbart! Vet inte alls vad som händer under dagen. kanske någon som vill gå och ta en sallas på förmiddagen. Jag ska nog ringa och fråga Lammet, hon brukar vara villig. Nu ska jag lägga mig tillrätta i mammas säng och glöma på dumburken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0