Friskis=EJ Svettis=ALEX



Började mitt nya, duktiga liv i måndags. Har efter det i stort sett bara hängt nere på gymmet tycker jag. Gick och köpte mitt ett kort på Friskis & Svettis nämligen. Hade först tänkt mig på ett annat gym, där det inte hänger så himla mycket småglin, och som spelar bättre musik än Rix Fm, som de andra gör. Men efter att ha varit in på F&S så ångrade jag mig.


För några år sedan så var det mycket olika gympapass som jag gick på, och träningen har aldrig varit bättre. Nu fick jag reda på att det fanns samma saker även här. Olika gympa+spinning-pass som man kan gå på när man vill. Finns minst 5-6 passa man kan välja på per dag. Själv går jag på gympa, aerobic, spinning & tränar vanligt gym. Det är sjukt bra! Och med tanke på att jag gillar den sorten, så blir det något man nästan ser fram emot om kvällarna. Blir så mycket lättare på så sätt : ) Ja, jag tycker att jag är mycket duktig nu. Får se om det håller i sig när Puttrick kommer hem också. Har ju en vana av att hamna på soffan då.

Idag har jag varit nere och kört lite ben, och senare ikväll blir det aerocis för fulla muggar. Gick väll sådär förra gången, eftersom man inte är helt hajj på alla rörelser, men idag ska det gå bättre. Ja, jag gör väl inte mycket annat än så om dagarna, så jag kan tyvärr inte berätta så mycket mer heller då. Vardagarna går på som bara den, och helgen närmar sig med stormfart. Själv vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Alla jag känner här hemma i Gävle ska ut, och det har jag absolut inte lust med. Dels pga snålhet och att festlusten gått helt ur mig.

Just nu vill jag bara att puckot ska komma hem så jag får något att sysselsätta mig med om dagarna. Han får sin nya lägenhet, och jag ska självklart lägga mig i och bestämma. Styra upp det hela så det inte kommer se ut som en ungkarlslya men typ en soffa, en sång, en lampa, en tv och ja... inget mer i stort sett. Fulaste jag vet : ) Så där har jag storslagna planer. Vad han vill eller inte vill, det har mindre med saken att göra, haha. Det är jag som är Bossen.

Nu ska jag slöa ett tag innan mördar-kärringarna sätter igång.
(och ja, man känner sig liiite förslappad när de där krut-tanterna klarar hur mycket som helst) 
Pinsamt läge om inte annat.

Tjoflöjt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0