Midsommar-kaos


Satt igår på morgonen och kände inte alls för att festa. Var på vippen att jag blev nykter, men partyfingret ville lite ändå, så jag for ut till Mickelssons stuga. Där lurade de jäklarna i mig absint och annat trevligt, så det snurrade till. Någon timme senare var jag i mitt absolut sämsta skick, och var tvungen att sitta själv och glo på vattnet i en timme. Observera Själv.




Det hela slutade i att jag fick lite hemlängtan och försökte ta mig till stan, vilket inte var det lättaste på midsommar kan jag säga. Tillslut kom jag i alla fall in till stan, men tyvärr ungefär 30 min Efter att sista nattbussen gått hem. Så jag tog mitt pick och pack & gick upp till mamma. Där fanns det mat i alla dess former, och jag åt av glatta livet. Jordgubbar & mjölk, finfint när man kommer hem från fest.

Vaknade idag av grabbarna som sprang i panik överallt och ingenstans. Ågrenhjärna har jag över alkoholen, men det kanske var bra också. Nu kommer jag inte vilja festa på länge i alla fall. Fick även ut en massa saker som jag hållt inne på ett Bra tag, så det känns också skönt. Trots att det inte spelar någon roll egentligen.

Hur som helst så hade jag det trevligt, tills skallen yrade till det hela. Fast det var väl inte så oväntat heller kanske, det var ändå Mickelsson-stugan vi talar om. Brukar oftast sluta på detta vis. Känns skönt att jag inte var värst i alla fall. (Matta) Haha : )

Just nu sitter jag hemma igen, och har laddat upp med en massa chips till ikväll. Tydligen går det en helt vanlig fjant-film på 3an senare också vilket gör situationen ännu bättre. Imorgon är det söndag, och då ska jag inte göra någonting alls.




Kommentarer
Postat av: Matta

vaaaa jag var väl inte fullast? det är jag faktiskt inte Jämt : D

2009-06-21 @ 14:06:31
Postat av: angelica

ha en trevlig dag:)

2009-06-21 @ 14:12:35
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0