Hej hej igen



Nu var det väldigt länge sedan jag skrev. Har inte riktigt haft tid (konstigt nog. Vad kan en arbetslös ha för sig hela tiden kanske ni tänker?) Men så är det i alla fall. Har rännt hit & dit + varit sjuk. Helgen som var blev det lugnt. För mig i alla fall, men resten av familjen var det lite värre för. Min mamma + Tony, Fredriks mamma+ pappa, & Matilda + Putte, var här och röjde lite tvspel och det slank i en hel del alkohol för dem. Efter det har vi varit sjukliga här hemma. Uppe på benen idag i alla fall och kan skriva lite.

Sedan måndagen då jag, Sandra, Dan & Pika
åkte ned till skäret och tjärade en båt och
drack lite vin. Spontanfest är alltid bäst.



Idag är det redan onsdag och snart kommer midsommar. Själv har jag ingen aning om vad som händer ännu. Alla pratar om en massa, men roligt nog blir man inte riktigt inbjuden till något av dem. Vet inte vad det är riktigt. Har jag blivid dömd till "stor-toffeln" redan kanske? Dont know.

Hur som helst börjar jag må riktigt dåligt över att inte få se mina kära vänner så mycket som jag vill. Pengarna kommer inte in förrän i slutet av månaden, och tills dess kan det inte blir så mycket till påhitt. Tjatigt det där. Börjar drömma om allihop, och det brukar vara tecken på att jag saknar dem. Hoppas att de har olika semestrar nu i sommar, så man hinner träffa alla riktigt ordentligt. Längtar framförallt till Matta har sin, och vi kan åka ut till hennes stuga som förra året. Det var underbart!

Idag ska jag allt ta mig ut ur lägenheten och få lite luft. Kanske åker in till mamma och hälsar på lite. Fast åka buss är inte en favorit måste jag säga. Vi får se, vi får se.



Kommentarer
Postat av: Malin

haha förstår det pullan ;)

2009-06-17 @ 14:23:50
URL: http://maaalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0