En sen fisketur


Nu på kvällen tog vi med oss Anton på en sen fisketur i Marmen. Trots att fiskarna inte ville nappa och kylan på sjön, så var det ändå en givande åktur. Bra med frisk luft. Just nu har det nyss hoppats ut ur duschen och satts på mjukistightsen. Skönt att värma upp sig efter kylan ute. Darlingen min funderar på att åka till Vågbro och dricka bärs med vännerna, och jag ska nog inte göra någonting alls. Hoppas kanske på att få köra bilen om jag har riktigt med tur. Emma och Sandra kanske kommer och gör mig sällskap också.

nya fiskedansen

snyggast.se


Anton + macka var med
 


Har även fixat runt om lägenheten. Jag och Långkuk gick ned till skäret och hämtade stena, sedan målade jag dem vita och satte dem runt land och infart. Smart som vanligt med andra ord. Trappen är det finaste jag sett, och fick bara därför vara med på bild.




 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0