Dagisfest



Idag hämtade mamma och Matilda upp mig och vi åkte till pojkarnas dagis. Det var som en liten avslutningfest och alla sjöng. Efter blev det tårta och saft, klassiker med andra ord. Nu har det inte hunnit med så mycket mer. Kanske får skjuts ut igen om en halvtimme, och då blir det bara atill att vänta på att pöjka ska sluta jobbet. Kanske vi trycker en pizza ikväll eller något annat gott. Fest blir det i alla fall inte. Får se helt hur jag själv gör imorgon. Fredde ska på fest och sedan på krogen skulle jag tro, men jag känner inte direkt någon lust. kan bli så att jag sitter hemma som sist och hämtar på natten. Då får jag köra den roliga bilen i alla fall : )

Här får ni i alla fall lite bilder sedan dagen.
Nu blir det boken i soffan tills annat händer.




   
  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0