Stökigt


Ser ut som en bomb har slagit ned här i lägenheten, och det känns inte som om jag orkar ta tag i det hela och städa upp heller. Kan bero på att vi städade som tusan i lördags, och nu är det redan såhär. Orkar inte!



Konstigt väder har vi här i Marma. Ena stunden öser det ned och andra skiner solen för fullt. Är sugen på att ta mig en promenad ned till skäret för att testa mig på lite bilder, men vet inte om jag vågar. Är troligen den mesigaste människan jag vet. Mörkrädd mitt på ljusaste dagen, är det möjligt? Tydligen. Men idag hade jag tänkt trotsa min egen rädsla och gå ned i alla fall. Ja, nu bestämde jag det. Men först, en dusch. Mitt hår ser ut som ett skatbo efter att inte ha använt en plattång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0