Sent uppe



Idag vaknade jag på tok för sent Igen. Det känns inte bra att vakna 12. Ställde klockan på 10 först, men slocknade snabbt som en hare skiter igen. Idag kommer det bli en sån där förvirrad dag igen, där det aldrig känns som man riktigt vaknat. Klockan är nu snart halv 2, och vid halv 4 kommer F hem. Då tar vi med oss Lage (Fredriks pappa) & beger oss till bergvik för kik på huset. jag är lite nervös om jag ska vara ärlig, har aldrig varit på något liknande förr. men det känns rätt bra att Lage är med för att se kvalitén på allt, han som kan mer.
 
Igårkväll blev det film. Terminator 2, vilken var bra det också. Dock inte alls lika bra som 1an såklart. Var lite för mycket pang pang för min smak. Efter filmen var det svårt att somna, vilket kanske är anledningen att det blev så sent idag. Just nu ska jag gå och ställa mig i duschen, för fräsch måste man i alla fall vara när man ska kika känns det som.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0