Regnrusksnusk




Ja, idag var det inte roligt väder när jag slog upp de små blå. Det är till och med ett sånt där väder som är värst. Blåsigt och tokmulet. Går inte att göra någonting alls i stort sätt. Kan det inte bara hålla i sig som den där veckan för 14 dagar sen? Det skulle vara finfint. Jaja, det får vara vilket väder det vill tills vecka 31, då får det ta och skärpa sig. Då är det nämligen nu spikat att vi åker upp till Kålåsen en vecka och fiskar. Blir jag & Pettersonfamiljen. Börjar känna lite längtan faktiskt. Men det är ingen idé att längta för då brukar det ta oändligheter.

Så idag kommer det nog inte hända mycket alls skulle jag tro. Sitter nu och kollar på SF och ser att Ice Age 3 har börjat gå. Och idag är det ju en sån där perfekt bio-dag faktiskt. Och eftersom F är en lika stor tönt som jag, så vill han nog gå han med. Ja, det blir bio ikväll bestämde jag nu : )



Kommentarer
Postat av: Emelie

Tacke mycke.. Det läre man rätta till.

Har en tavla av james dean hemma och där står de sådär :)

2009-07-07 @ 15:04:19
URL: http://emelieogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0