Morgontrött


Idag känns det inte som om man borde kliva upp alls. Lägenheten håller i stort sätt på att blåsa bort & det regnar käppar ner i marken. Inte så sugen på att göra något alls egentligen än att ligga och glo. Just idag är det inte alls bra att inte ha någon tv. Eller rättare sagt, kanaler. Men i eftermiddag kommer de tillbaka i alla fall. Tills dess kanske jag kastar i en film och äter någon chokladboll som jag gjorde igår. Och om jag känner Danne rätt så kommer han senare, och då finns det knappast några kvar efter. Blir väl till att göra fler. Dagens maträtt blir amerikanska makaroner, vilket jag tycker är himlans gott. Åh, snacka om att inte ha något att säga.

Morgontrött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0