Lördagen


Som sagt så kom Matta & Johan igårkväll. Åt kött & potatissallad, vilket jag tycker är väldigt väldigt gott. Sen satt vi mest och spelade kort. Drack inte något speciellt någon av oss, vilket också var skönt. Pigg som en mört idag med andra ord. Kollade Ice Age 3 igen också, men det var nog bara jag och F som uppskattade den, för de andra två somnade genom halva. Var exakt lika rolig denna gång tyckte vi båda. Trevlig & lugn kväll blev det i alla fall.






Matta har nu 3 veckors semester, och jag ska väl försöka sära på henne och Johann lite för att få umgås lite. Längtrar som en tok till stugan! Nu fattas det bara lite fint väder som passar de planerna. Idag blir det bara mys, med lite chips & dipp skulle jag tro.
 Var det någon som blev förvånad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0