Första bilderna



Den första bilden fick Sandra Bröst äran att vara motivet på. En fin sluka-hela-mackan-i-ett-svep-bild , och sedan två i fönstret där även den läckraste mumsbiten till bil skymtar i bakgrunden.




Bestämde mig sedan för att gå ut och testa lite, trots det otroligt tråkiga vädret. Så för dom som inte har varit här, kan nu passa på att kika hur vi bor. Här ifrån baksidan.





Fanns inte mycket alls att se i vår lilla trädgård, så jag traskade ner till farmor för att se om hennes blommor var något roligare. Skulle gå ner en snabbis med lyckades stanna där i någon timme. Hittade både smultron och blåbär på vägen, så jag stannade och snaskade en stund. En hel del för tidigt för blåbär, men jag lider inte av det, eftersom blåbär nog är det bästa bäret av alla.



 



Ja, just nu är man ju ganska sopig på att fixa bra ljus m.m, men det kommer nog fram med tiden skulle jag tro. Roligt är det i alla fall. Och om inte annat så får ni lite mer att se på, bland annat här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0