En nygammal båt



Igår spenderade jag min dag hos mamma. Vi grillade med Jens+Jonathan och gick ner till båten för en liten kik. De  har just bytt in den gamla mot denna nya (fast också gammal). Var ett bra byte, eftersom det går att pysa sig fram med denna, medan den andra gick på tok för snabbt enligt min mening. Så nu hoppas vi bara på finare väder NÅGON GÅNG, så det går att åka. Grabbarna är även väldigt taggade att prova på deras nya vattenscooter.



 

Efter båttittandet & maten gjorde vi väl inte så mycket alls. Började kika på Röd Drake, men fick inte se slutet för då skulle Fredde komma och hämta mig mitt där i slutet. Men jag har sett den förr, så jag har en liten aning om hur det slutade ändå. Idag händer det inte mycket alls skulle jag tro. Blir så sur på mig själv, eftersom jag hela tiden får för mig att det är fredag, men tyvärr bara torsdag än. Nu är det inte långt kvar tills vi åker till fjälls.



Kommentarer
Postat av: Farmor

Vad somrigt och skönt det ser ut med en båt i ån...är det Anneli som har sytt gardinerna?

2009-07-23 @ 12:27:02
Postat av: Alexandra

Nej, de var med när de bytte, men hon pratade någonting om att byta eller något. Jag har ringt dig, ring upp när du ser det.

2009-07-23 @ 14:34:38
Postat av: sandra

Haha men nu var du braa rolig va? ;)

2009-07-23 @ 17:00:55
URL: http://http:/sandraosth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0