Varken tid eller ork


      

Nej, jag orkar inte och har knappt tid heller för den delen att skriva. Jo, just nu såklart, men inte innan i veckan. Har enbart varit jobb & sova.. Jag är helt slut i kropp och skalle. Ikväll gick jag ut från McDonalds med en rätt så nöjd min, för förhoppningsvis behöver jag aldrig sätta min fot där igen. Har 3 timmar på fredag egentligen, men det kan inte vara så svårt att ta bort.

Ja, vad ska man säga? Det har verkligen inte hänt ett dugg nu de här dagarna efter helgen.
Imorgon blir det dock en Massa som ska göras. Allt ska ner i påsar & kartonger, för dagen efter (fredag) kommer släpet och kör mig till Gävle. Jag ser fram emot det hela. Kanske inte just hela grejjen med Gävle, eftersom jag inte har jobb än.. men att få komma HEM! Jag saknar allt som har med hemma att göra.

Imorgon kanske jag ska hooka upp med Gunneirsson ( jag är då aldrig säker på hur det stavas, det där bökiga efternamnet ), som är i Estockoholmo redan ikväll och kollar på Gasoline Queen. Lite småbutter att jag jobbade och inte kunde följa med. Eller ja, det finns inte pengar för den delen. Flytten på fredag ruinerade mig åter igen. Jag kan säga till er alla som planerar på att flytta.. Det finna INGA släpvagnar med tak att låna. Inte någonstan what so ever. Så nu fick vi hyra ett på ett sånt där drygt ställe som tar hutlöst med betalt. Ajaj, det svider. Det svider med mycket mer saker också, men det orkar jag inte gå in på..

Magsår..Hey, Ho, lets go!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Wohooo, party i Gävle igen! ;D

Hoppas du hittar nåt nice jobb där :)

2009-01-29 @ 11:09:07
URL: http://februarystars.blogg.se/
Postat av: Alex

Kommer bli tok som vanligt känner jag på mig :)

Bor du där eller är du kvar i Söderhamn?

2009-01-29 @ 13:27:46
Postat av: Ök

GunneriUsson är inte så svårt. haha

2009-01-29 @ 16:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0