Sova, jobba, äta, sova


Sova, jobba, äta & sova igen...
Det egentligen enda som händer i mitt liv här nere. Så är det väl överallt egentligen, men här nere är det inte samma sak. Hemma finns det i alla fall en möjlighet att göra annat, men icke här. Och om man bestämmer sig för att ta sig ur lägenheten så kostar det en hel drös med pengar, vilket ingen har råd med. Så det blir tvn alla lediga stunder och nu kan man alla programtider i stort sätt. Pinsamt.

Hemlängtan jag hade igår har inte gått ner ett dugg tills idag. Snarare tvärtom.
Vill ligga hemma hos mamma och bara slöa. Det måste vara mitt bästa. Åka och handla, fika och hämta ungar på dagis. Det är ett liv som jag skulle trivas med. Också pinsamt kanske?

Saknar även andra gamla saker/personer. Beter mig som en liten fjant för tillfället, men det gör nog ingenting. Lät inte som så i alla fall =) Hoppas på att få besök denna vecka, eftersom jag inte kan ta mig hem. Lite annat sällskap skulle muntra upp denna tråkiga vecka något enormt. Så det hoppas vi på!




Nu ska jag ligga och gruva mig inför jobbet. 15.30- 00.00 idag =/
Vilken ååångest!


Saybia - The Day After Tomorrow







Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja vilken ÅNGEEEST alex ;)

2009-01-08 @ 17:59:30
URL: http://kissan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0