Sista natten i storstan


Nu är jag inne på sista natten i storstaden, och den spenderar jag i Mattas säng. Dock inte med Matta, eftersom hon inte är hemma. Min egen säng är redan uppraddad för att det bara ska bäras ned och lastas in. Funderade lite medan jag packade idag även. Vem tusan ska bära allt? Mamma har problem med reumatism, och jag kan inte påstå att jag själv har överdrivet med krut i armarna nu för tiden. Då var det bara Tony kvar, men ska han bära allt själv? Sängarna går väl an, men sänggaveln är alltid ett problem. Den väger näst intill ett ton och är helt omöjlig att ha att göra med. Det här kommer bli en syn för gudarna, det kan jag säga er.

Dagen har spenderats enbart till packning. Förskräckelse när jag insåg hur mycket säckar och skit det blev. Det kommer bli tight, mycket tight. Men jaja, jag får väl sitta med en säck över mig. Blir mys det. Annars har det inte hänt mycket annat idag. Tvättat lite och suttit framför tvn. Kollade åter igen på Kenny Starfighter. Vilken jävla kille! Längtar som en tok efter nya filmen. Tydligen skulle Björn Gustavsson vara Kennys lillebror.
Ja, hur kan det inte bli bra? : )

Imorgon måste jag kliva upp drygt tidigt och duscha, för det finns det ingen tid för senare på dagen. Iväg och jobba 3 töntiga timmar som tydligen var dödsviktigt att jag gjorde. Sen ska jag spotta på donken för alltid. Slutar 1 och senast halv 2 är de här och då börjar slitet. Får se hur det hela kommer gå som sagt. Är det någon som är i Gävle imorgon och har lust att ge en hjälpande hand, så tveka inte att höra av er.

            
Jag kommer sakna mina mest otroliga miffon....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0