Mycket strul för ingenting


Får otrevliga överraskningar lite hit och dit just nu. Mycket missförstånd, och något som verkar som någon slags tävling. Många som verkar ha satt mig i ett fack som en mycket otrevlig människa. För full ibland kanske, men inte otrevlig med flit i alla fall. Som om det hoppat ur någon groda ut munnen någon gång, så ber jag om ursäkt för det.

Fortsättninsvis håller det här på att spåra ut i något som inte var menat. Jag skriver om mitt liv och hur jag ser på det, utan en Enda tanke på att någon annan ska ta det till personangrepp. Är det känsligt, så läs inte. Denna blogg är till för mina närmsta vänner som tycker om mig och vill veta vad som händer i mitt liv. Aja, strunt samma.

Idag blev jag väckt av Emma strax efter 9, vilket är det tidigaste jag vaknat på evigheter känns det som. Hon tog fram lite frukost och jag började dagen med det för en gångs skull. Frukost måste vara det godaste på hela dagen ändå. Rostad macka med leverpastej måste vara bäst. Flingor och mjök är inte helt fel det heller.

Efter frukosten kollade vi (dock med pisskvalité) på Twilight igen. Vilken passionerad film alltså. Den har dom gjort bra måste jag säga. Vampyrfilmer brukar annars vara helt värdelösa enligt min mening. Ja, den kommer jag nog se ett X antal ggr till skulle jag tro. Längtar till tvåan också. Vi får hoppas att det hela inte bär iväg och blir sämre och sämre, som de flesta uppföljare tyvärr brukar. Såg även på tv-reklam igår att andra säsongen av The Sarah Conners Cronicles (stava?) kommit ut, så det laddas för fulla muggar just nu. Jag och Emma hade maraton med Terminatorfilmerna och första säsongen på ett dygn så det här är efterlängtat. 
 
   
Emma är så gräsligt cool som Terminator. Vad tycker ni, till nästa film kanske?

Resten av dagen blir inget roligare än igår. Börjar jobba 17 och kommer hem runt halv 1 någon gång om jag har otur. Det var helt okej igår som tur var. Nu är det bara 4 dagar kvar av tortyr, sen förhoppningsvis någon dag av enbart slappande. Kör det andra maratonet då kanske. Eller så blir det Söderhamn igen. Jag längtar så otroligt hem. Känner sig som en 5åring som står och gråter efter mamma. Kommer nog aldrig sluta med det.



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gillar dig, jag läser ;)

2009-01-08 @ 16:36:28
Postat av: Sannis

Jag med jag med ! :)

2009-01-08 @ 18:40:15
Postat av: Carro AAAAAAAAAAA

Jag gillas meeeeeeeed! ;D

2009-01-08 @ 18:54:06
Postat av: alex

Hihi, underbara vänner!

2009-01-09 @ 00:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0