Hela världen rasade..


Hela världen rasade samman.. I Bollnäs av alla ställen.
Min mamma, min bästaste och underbaraste mamma, fick reda på en väldigt tråkig sak idag på sjukhuset. Det är tråkigt för henne, förödande för mig. Jag vet inte alls hur jag ska ta det här. Känns overkligt att det kanske skulle kunna gå dåligt det hela, går knappt att tänka sig. Just nu vet jag inte ens vad jag ska säga, mest bara svart. Mår illa.

Kom hem till Söderhamn i torsdags och har hunnit med en hel del. Fast att jag skrev sist att jag skulle ta det lugnt i förra inlägget, så var jag ut i lördags i alla fall. Vännerna lockade, och när det är lokalfest på gång kliar det i fingrarna. Det var roligt både före och på festen. Otroligt skönt att slippa krogen om inte annat. Blev en massa knas också, som vanligt när jag är ut. Men men..
-
Idag åkte jag och Matilda och hämtade grabbsen på dagis, för att sedan åka ut till Hällmyra för lite pulka och bus. Efter att ha sprungit upp och ner i backen ett par gånger, så sitter jag nu i sängen och är helt slut. Inte bra kondition nu för tiden om man säger så. Det måste göras något åt snart faktiskt. Resten av dagen händer det väl inget speciellt alls. Ska bara kura ner mig i soffan med mamma och hålla tummarna.

NEJ NEJ NEJ, jag får panik!






Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2009-01-19 @ 16:05:11
Postat av: Alex

Right back at ya Säris!

2009-01-19 @ 17:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0