Åter till Cold-Söderhamn


  


Just nu sitter jag färdigpackad och väntar på att Mackan ska komma och hämta upp mig. Visste att jag var dum som beställde tågbiljett tidigare i veckan. Så nu sitter jag med en biljett som jag inte ens ska använda. Och inte går det att få pengarna tillbaka heller. Rätt drygt med tanke på att det inte finns ett överflöd av pengar i mitt liv just nu. Men jaja, skönare att åka bil, och så kommer jag hem tidigare. Så aja, ska väl inte klaga kanske.

Skulle vara så fint med lite peningar, för jag skulle verkligen vilja köpa ett par byxor som jag sett. Åh, undrar när min ekonomi ska bli normal? Kanske inte var så smart att flytta ner till Stockholm utan pengar? Nej, men planera ar aldrig varit min starka sida. Impuls är både roligare och går snabbare. Ingen idé att tro att det kommer bli bättre heller, för det tror jag knappast det kommer bli. Hopplöst fall =)

Idag vet jag inte om jag stannar i Gävle eller om jag tar tåget hem på en gång. Längtar så hemskt att få komma hem nämligen. Men det återstår som sagt att se hur det blir med den saken. Skulle vara fint att få träffa Lina lite också, för att se hur de bor och så. Flyttar jag ihop med Alex så kommer vi tydligen bo bara en gata ifrån varandra, vilket skulle vara Perfekt! Jag saknar sommaren och allt tok vi hade för oss. Saknar friheten som erbjöds.



Ja, såhär tråkigt har jag i väntan. Den bjuder jag på =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Fjortis alex ;)

2009-01-15 @ 15:26:06
Postat av: Caroline

Det var då jag upptäckte för första gången att jag hade någon som stod och tittade in på mig genom mitt fönster. en fönstertittare ;P Sen fortsatte det typ 5 månader tills jag flyttade in igen.

2009-01-15 @ 16:05:33
URL: http://kissan.blogg.se/
Postat av: alex

var du än flyttar kommer det ta några månader innan du får pengar över efter det som ska betalas!

2009-01-15 @ 21:34:08
Postat av: Bralla

Tills Sara : DU kan vara ;)

Till Carran : Men fy fan ja, det har jag hört talas om. Vad var det för en person då egentligen? Grymt äckligt!

Till Alex : Ja jag vet, och det suger rätt hårt. Men från Gävle kan jag åka hem till mamma och äta när det kniper :) haha

2009-01-15 @ 22:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0