Alla är balla, utom Bralla


Alla barnen var fulla och balla.. ja, alla utom Bralla.
Nej, för hon har jobb och måste ha sin vila. Fy satan vad tråkigt.
Har inget direkt sug efter alkohol och så, men att sitta och umgås skulle inte vara fel. Idag när jag kom hem satt Matta, Wiman + respektive i soffan och snicksnackade med vinare efter att ha ätit middag och myst. Roligt för dem, tråkigt för mig. Hann vara med och hänga lite coolt i soffan, innan de drog vidare till Saras syster. Så ikväll blir jag dubbel-orolig.

Emmsa är på någon jobb-middag och hade, som det låter i alla fall, skitroligt. Roligt för henne, tråkigt för mig. Jag kan i alla fall njuta på att jag fick sluta 45 min tidigare idag. Och vet ni varför? Jo för att jag är så jävla grym på mitt jobb och gör allt i rekordfart. Världsbäst på donken, vilken merit. Och BAM, ironi rakt i ditt ansikte!

Hur som helst gillar jag inte att de är ute. Ute och ha skoj är klart de ska ha, men det är själva resan hem som oroar mig något enormt. Ensammen sådär sent på natten i tunneln. Nej, jag kommer inte sova en blund förrän hon är hemma igen. När jag åker hem vid 12, då är det då ingen som håller koll på mig inte, haha =) De vet att jag har mukkler som en jävla gladiator.

Just ikväll orkar jag inte skriva om något speciellt. Vill bara mysa ner mig i soffan och kolla på mina sena 6an-programm, som jag älskar. Scrubs & Chears, vilka godingar.



Efter den nya året kommit fick jag en snilleblixt att vi skulle springa nakna
runt huset ett varv. Efter lite övervägande fick det bli med underkläder pga
det ändå fanns några grabbar i huset samtidigt. Jag hamnade på efterkälken
så Sara var den enda som blev med på kort. Efter att ha hittat denna på Kickis
fejja så kunde jag inte låta bli att lägga ut. Sara kommer hata mig som pesten,
men den här får du fan bjuda på babe =) Så sjukt roligt!







Kommentarer
Postat av: Sara

Fan ta dig Alex, ta bort bilen nu annars kommer jag att knäppa en massa nakenbilder på dig och då kommer du att tycka att alla bilder jag knäppt på dig innan är himmelriket!

2009-01-10 @ 14:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0