2009






2009 kommer blir ett lugnt år för mig.

Det gångna året har varit uppe,nere, hit & dit. Det ska det bli ändring på. Efter att ha haft problem ekonomiskt och annat så har det äntligen börjat se lite ljusare ut. Att flytta från Söderhamn ett tag var nog det smartaste jag gjort förra året. Jag kommer nog aldrig sluta vara tacksam för mina två rumkompisar som ställt upp på både ett och annat.
Året som kommer ska jag som sagt ta allt i ett annat tempo. Lugnare med allt som har med fest att göra och lägga tiden på lite nyttigare saker. Har liksom tröttnat på det hela om man säger så. Är det normalt att känna så innan 21 fyllda? Inte vet jag, men så ligger det till i alla fall. Jag hoppas, och tror, att det här kommer bli bra.
-
Nyårsaftonen (igår) spenderades som sagt ute i Vansätter hos Emma (Kicki & Anders) med henne, Sara, Carran, Jonas & Påjje. Började kvällen med lite pulka och grillning, som var en riktig höjdare. Måste påstå att det var det bästa sätt jag kunnat tänka mig spendera nyår på. När kylan blev för påtaglig gick vi hem och hoppade in i bastun, vilket också var mys efter all kyla. Dracks lite öl, och lagomt till middagen (bestående av skaldjurstoast, fläskfilé & sparris-bacon-rullar) var min mage totalt cp redan. Rätt less över det hela, hunger!

Om man ska summera hela kvällen så var den underbar. Ett lugnt slut på det framtid lugna året som komma skall.
-
Idag, den första Januari, gör jag ingenting alls. Kollar film och bara njuter av mitt eget sällskap. En bra dag att fundera över saker också. Hur man vill att året här ska fortsätta, och hur man ska välja för att det ska bli så bra som möjligt. Har tillsammans med en nära bestämt att försöka på vissa saker igen. Det kommer förhoppningsvis blir hur bra som helst. Det har varit lite tok fram och tillbaka förr, men den här gången känns det bra. Det kommer bli bra.

Nu blir det film på tv.
Och till er jag inte redan sagt det till, så får ni ha ett underbart nytt år =)

Bilder från nyår finns på
http://saraleriksson.bilddagboken.se
eller http://emmaoqvist.bilddagboken.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0