Tok & fosterställning


Satt med väldigt lite att göra igårkväll när den alldeles egna Björn hörde av sig. Vi tog vårt pick & pack och åkte till Mohed. Där lassade vi upp alkoholen och körde tvspel och bara fulade oss hos Jens näst intill hela natten. I alla fall till en viss Alex la sig i något som kallas fosterställning, och sov sött medan de andra två spelade hög musik och skrek. En helt vanlig däckning med andra ord. Älskar impulsgrejjer, i alla fall med rätt sällskap, och det här var en bra impuls-upplevelse. Så tack för det, era sjuka människor =)

Idag har jag tjockat mig på donken med Björne, kikat film i mammas säng (som vanligt) & tagit en långpromenad med kusin, Linda och Deamon. Skönt, men väldigt kallt. Knänen börjar sakta tina upp just nu. För tillfället är jag extremt sugen på lite varm choklad, så så får det bli. Sen ska jag sitta framför tvn med alla mina favoritprogram halva natten. Sammanfattningvis så har det väl varit som en helt vanlig måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0