Världens sämsta dag


Den här dagen måste vara den sämsta dagen någonsin. Allt bara skiter sig.. Eller nej, så kanske man inte kan säga eftersom jag inte Har något som kan skita sig. Inget jobb, ingen lägenhet, inga pengar. Det är väl där skon klämmer. Idag ska jag köpa mig en trisslott och hoppas på att det. för en gåns skull kan gå min väg och jag kanske vinner till en helt egen lägenhet. Det är min största dröm just nu. Ja. jag blir glad för lite kanske, men ett eget hem efter de här två cpåren är det som behövs mest. Ett jobb skulle inte heller vara helt fel.

Så idag ska jag väl sitta här hemma och verkligen tycka synd om mig själv, eftersom jag är totalt maktlös i alla fall. Lite ångest över att vara tvungen att åka tillbaka till Gävle imorgon enbart för att gå på arbetsförmedlingen.
Usch, har dom något bra att komma med egentligen? Lämna in
 lite CV här och där också. Så ja, jag anstränger mig faktiskt för
att få ett jobb, men det är inte det lättaste nu i dessa tider kan jag
säga er. Tacka vet jag skolan. Fick jag komma tillbaka dit så skulle
jag inte tveka i en sekund.

Idag blev det ett riktigt klaginlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0