Utan att ta chanser


Utan att ta chanser, hur ska man då hitta/veta det/den man gillar?
Hm..

Mycket tankar och fundering runt allt egentligen.
Har ett behov att omge mig med kloka/ärliga och jordnära människor.
Shakespeare tycks vara den ende just nu.

Idag vakande jag väldigt tidigt, och trodde jag skulle kunna hålla det uppe, men somnade rätt snart i soffan och sov till halv 2 (!!!) Trodde mamma skulle väcka mig efter en timme avdäckning, men hon var inte hemma när jag väl vaknade. Så här sitter jag nu lite smått förvirradmed ett ruffs till hår och kuddmärken över halva ansiktet. Fy, hatar att somna sådär. Nu är hela dagen upp och ned. Men jaja, det kanske hör till med att vara arbetslös?

Senare kanske det bär av ned till Gävle för en visning, med Lammet., om hon får för pappa sin : ) Det är roligt när man bor med föräldrar till och från och måste be om lov för att göra saker. Då åker hundvalpsögonen och den alltid lika dryga rösten fram. "Du mammaaaa?"  Jag får alltid tillbaka ett "Vad vill du nu då?". Ja, det kan inte finnas någon annan som kan en lika bra som ens mamma. Trots om man vill det eller inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0