Tjockiskväll


Nu är jag inne på andra dagen som Gävlebo. Sliten och med träningsverk, sitter jag nu i Lina/Berkas lägenhet och slöar. Blev mycket igår, och har en ångest som sitter långt inne faktiskt. Fel sätt att börja på. Så idag har vi haft en ful / full morgon, virrig eftermiddag & en tjockiskväll. Tjockiskväll med mycket snack om träningen som förhoppningsvis börjar redan imorgon. Trevligt att ha en vandrarkompis som kan tvinga en ur soffan. Men en timmes promenad borde jag kunna trycka in i mitt hektiska liv som arbetslös?

Imorgon åker jag troligen hem till Söderhamn för att hinna träffa grabbarna lite innan de åker tillbaka till mamma sin. Har väl inga speciella planer, vill mest bara komma hem ett tag och få mysa, äta god mat & bli lite omhändertagen. Borta bra, men hemma bäst.

Orkar faktiskt inte gå in på detaljer ikväll, ska ta och hoppa i foppaskorna och lunka hem.
Sova sova sova, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0