Tillbaka i livet


Igår var det en mardrömsdag på riktigt. Vaknade som sagt med en TOKförkyldning och låg så precis hela dagen. Fick i mig lite tjockismat och annat på kvällen, men mådde bara illa fram tills dess. Inte överdrivet bra lördag. Umgicks med Patrick, som inte heller var sugen på fest. Kollade Breaveheart, som Alltid är lika bra. Den och Robin Hood är mina bästa tror jag.

Idag är jag fortfarande inte helt okej, men bra mycket bättre än igår. Hade först tänkt packa ihop sakerna och åka hem till mamma, men hon ville inte bli smittad så jag stannar motvilligt kvar här istället. Men imorgon funderar jag på att tvångsgästa hemma, sjuk eller inte : )

Just nu sitter jag och försöker förstå mig på arbetsförmedlingens sida, och det går inte så bra om man säger så. Och med mitt tålamod så kommer datorn flyga ur rummet inom en snar framtid. Ger upp en stund och skriver någon rad istället. Har egentligen inte något att skriva, förutom att jag borde ta och tänka på hur jag hanterar mig själv alkoliserad. Hm, det påminner mig om någon jag känner, och som jag absolut inte vill bli lika som. Nej, det är inte accepterat.

Ikväll sitter jag hos grannen och lånat datorn, och kommer väl antagligen hänga här resten av kvällen också.
Imorgon börjar alla jobba/skola så då blir det väldigt väldigt tråkigt för min del. Måste hitta något att göra snart, annars blir man väl tokig tillslut?

Kommentarer
Postat av: frida

2009-02-10 @ 17:56:56
URL: http://friidapalm.blogg.se/
Postat av: frida

Ja det kan verkligen behövas ;p skulle vilja träna mycket nu innan sommarn ju!

2009-02-10 @ 17:57:20
URL: http://friidapalm.blogg.se/
Postat av: frida

haha ja eller hur ;P

2009-02-11 @ 09:56:46
URL: http://friidapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0