Promenader och tv


Promenader och tv
Ja, nu i veckan är det i stort sätt det enda jag sysslat med. Fast att istället Enbart att ligga som en hösäck i soffan som jag brukar så har jag faktiskt varit ute på promenad minst en gång/dag. Med skavsår över hela tårna, sitter jag här och är mäkta stolt över mig själv.

Idag vaknade jag runt 11 (ställde klockan rättare sagt, eftersom jag sover bort halva dagen annars) och tog min runda. Efter det kände jag mig mycket dålig och la mig i soffan direkt efter duschen, fast att jag egentligen borde ha varit ner till centrum för att fixa. Får helt enkelt ta och grejja det imorgon. Känner inte att det är total panik riktigt ännu, men snart så. Men som vanligt ska jag väl vara i sista minuten. Haha, så typiskt.

Senare, eller rättare sagt nu, sitter jag hemma hos Putte och Johan, och har nyss kollat en film. Filmen hette "The city of Ember" tror jag. Fjantfilm som jag gillar. Nej men den rekommenderar jag faktiskt. Just nu sitter vi och kollar mellan fingrarna på någon film som går på 3an. "Dolt under ytan" kanske det var ja.

Imorgon vet jag inte alls vad som händer. Alex vill ha med mig ut, men jag vet inte alls om jag har lust eller råd för den delen. Åh, rätt less på att inte ha pengar. Hur tusan hade man råd i skolan egentligen? Det var tider det! Vet heller inte om jag ska åka hem till Söderhamn. Vet inte ens vad ska jag göra där heller, har bara en längtan hem hela tiden. Konstigt det där. Men jag borde vara kvar i Gävle, för här finns det inte lika mycket gotta i skåpen som hemma. För självdiciplin, det har jag ingen helt rakt ut sagt.

Nej, nu ska jag fortsätta kolla mellan fingrarna och svettas i rädsla : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0