lägenhet & chokladbollar


Vaknade för ett tag sedan och fick lite dåligt samvete över att jag sovit för länge. Jättefint väder ute och nu hinner jag inte göra någonting innan jag ska med tåget ner till Gävle. Anledningen att jag åker ner är för att jag ska in på Arbetsförnedringen åter igen och för att hjälpa Putte P att kolla på lägenheter. Eller ja, hjälpa och hjälpa. Det är nog mer jag som tycker att det är så himla roligt att kika, så jag följer med även om han inte skulle vilja : )

Hämtar upp lite grejjer som jag glömde senast jag var hemma, och sen får vi se om man tar ett tåg hem redan ikväll eller kanske imorgon. Känns bäst att vara hemma hos mamma nu när jag inte har några pengar. Fast det har sina dåliga sidor också kan jag lova. Nu på de här två veckorna vill jag inte ens veta hur mycket jag har gått upp i fett. Finns så mycket gott här hemma, och jag kan helt enkelt inte låta bli. Sockerkakor, chokladbollar, chips och en Massa mat. Men jaja, det gör inget : ) Jag får ta igen det sen.

Och nu när vi väl talar om mat, så ska jag faktiskt gå och göra mig lite frukost + chokladboll.
Skulle vara nice att se ut som dom på 3an igår, om det var någon som såg? : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0