.



Vallvik / Staden

Ikväll fick jag damp av att bara sitta hemma så jag bestämde mig för att åka ut till Vallvik för att hälsa på Ökan + mamma-Kicki & Anders. Där kikade vi lite tv innan det bar iväg till stan.

Hos Johann var de i full fart med att spela Wii och förfesta. Var väl kvar någon timme innan jag skjutsade ner dem på krogen, och Emma tillbaka ut till Vallvik igen. Nu är jag åter igen hemma och funderar på om man ska orka dra sig genom en film eller om det är lika bra att gå och knoppa på en gång?


Matta är snyggast som vanligt


Ska fixa en strike på bowlingen.
Tyvärr slutade det hela med att hon råkade ha ut
ölen som stod bakom, och pajade datorn på bordet.
Inte så populärt




Inte lika taggad på att vara med på bild




Kommentarer
Postat av: Sara

Trodde kicki bodde i VANNSÄTTER och inte VALLVIK ;)

2009-12-31 @ 16:04:10
Postat av: Ök

Vallvik?? Vannsätter!!

2010-01-01 @ 14:54:43
Postat av: Matta

Ökan ser rödhårig ut! :P

2010-01-02 @ 14:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0