.



Kallt

Idag är det onsdag och jag vet inte alls vad jag ska göra. Det är minus 17, och jag brukar frysa huden av mig vid 5- , så jag är lite kluven om vad som ska hända under dagen. Skulle kunna åka in till stan för att göra något, men vad? Fika.. fika.. börjar bli tjatigt

Vid 5 slutar Fredrik i alla fall, och då åker vi in för att handla lite. Fredrik ska köpa öl och jag medecin. Fin uppdelning. Men jag ska inte klaga, för hade den där halsbränn/sura uppstötningar-medecinen inte funnits så hade jag nog avlidit. Så tack för den!

Ikväll ska karln min vara hos grannen för att spela tvspel, och jag vet inte vad det blir för mig då heller riktigt. Endera hälsar jag på någon eller så blir jag hemma med lite morötter + dipp, med kvällens fjantfilm. Får se hur pigg man är ikväll helt enkelt.

Igårkväll smaskade jag på glass med
frysta hallon & banan





Kommentarer
Postat av: sandra

Vi ska spela bingolotto hemma klockan åtta, du får ju hälsa på oss om du vill :)

2009-12-30 @ 13:31:39
URL: http://sandraosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0