.


BB-kläder

Idag åkte jag in till stan för att inte göra någonting alls egentligen. Mamma hade tråkigt, och det hade jag med så det slutade så i alla fall. Vi gick en sväng på staden, sen slank det ner en sockerbulle på Tewes. Var på jakt efter några bra kläder att ta med till BB när det är dags, men det fanns inget bra på stan. Åkte därför ut på Lindex och inhandlade lite. Blev ett helt set med mössa, strumpor, body, byxor & en tjockare tröja.

Nu blir det inte några med baby-köp innan man vet vilken storlek det är på den lille. Sen misstänker jag att man kommer att få en hel del också, så nu räcker det.

2-pack mössor/strumpor. 80:- för de båda



Body & byxor. Ta 3, betala för 2
208:- för dessa + den bruna




Hade helst velat ha svart eller grå,
men de fanns inte i storlek tyvärr




Var också på Bookia och spenderade lite av mitt presentkort jag fick där. Köpte två böcker som jag redan läst, men som jag vill ha till samlingen ändå. De andra två har jag dock inte läst, men de står först på tur efter den jag håller på med nu. Perfekt julklapp, det är roligt med böcker.

"Pappersväggar" & "Människohamn"
av John Ajvide


Han som skrev "Låt den rätte komma in", och
som har kommit med 4 böcker nu som jag vet
om. De två första var riktigt läskiga, och jag hoppas
att dessa håller måttet



Paulo Coelho, en av mina favorit författare.
Absolut tips : "Alkemisten"




Kommentarer
Postat av: Matta

Människohamn är bra, fast jäkligt annorlunda bok :)

2009-12-30 @ 17:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0