.

 

Uppesittarkväll


Idag är det dagen innan jul och jag är mindre uppspelt än vad jag brukar vara annars, och har varit tidigare i månaden. Vet faktiskt inte varför. Kanske eftersom jag är så otroligt trött och sliten hela tiden? Det är inte så kul att försöka hålla skenet uppe i flera timmar när man egentligen bara vill gå och lägga sig. Konstigt att man kan bli så slut bara av att sitta stilla i en soffa hos någon annan. Men aja, bara att bita ihop.



Så idag när fredrik slutat far vi in till staden för att handla in lite inför juldagen här. Köper en skinka som mamma får göra, för då blir det godast. Sen åker vi till dem och inväntar kvällen i stort sätt. Fixar bingolotter och hoppas att flytet sitter i även ikväll : ) Inte ofta man lägger ut och köper sig en lott inte, så det ska bli roligt.



Nu sitter jag och har Oprah i bakgrunden på tvn. De har kommit med en ny låt om landet sitt. "Aaaaamerica aaaamerica".. Men SUCK! Jag som trodde att detta land inte kunde bli mer nöjd över sig själv. Men tydligen, haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0