.



Ja, en vit jul får vi i alla fall. Man ska väl inte klaga, men nu kan det gärna sluta snöa för ett tag. Man skottar och skottar, och ändå får man göra om det en halv dag senare i alla fall. Igårkväll behövdes det både städas inne och fixas ute. Jag hatar att hålla på att städa här inne, så jag tog på mig skottningen. Tog väl ungefär en timme och jag var helt slut när jag kom in. Städningen inne fick Fredrik stå för. Fast än så är det en massa kvar att göra, och det känns ju lite oinspirerande. Men nu ska det vara folk här på juldagen, och under de här dagarna vill man faktiskt ha fint hemma.

Såhär ser man ut innan skottningen


Idag är det tisdag och jag ska vara hemma och ta det lungt så man orkar med alla dagar här framöver.


Imorgon:
Uppesittarkväll i stan med dem + Putte & Mathilda
Julafton: Morgon/förmiddag hos Fredriks föräldrar. Eftermiddag/kväll i stan
Juldagen: Här hemma med pappas sida av släkten
Annandagen: Eftermys med båda familjerna i stan

Så ja, det är en hel del att göra här i dagarna framöver. Härligt att ha det mesta klart i alla fall, och slippa julstressen som drabbar de flesta. Ska väl köpa en skinka och lite annat mys hit, men förutom det så är det klart. Idag har jag planerat att bara slappa till det är dags för matlagning. Efter det blir det väl städning och sen tvn igen. FÖRBANNAD när de hade tagit bort Simon & Thomas igår när jag slog på tvn. Var den där jäkla Anna Anka istället. Åh, vilken idiot.




Kommentarer
Postat av: Linda

Trillade ner en massa tråkig reklam genom brevinkastet för en stund sedan men bland all ''skit'' så fanns det ett väldigt fint julkort :) Tack för det! Vi läre väl ses något i jul? Om inte så önskar jag er en God jul :)

2009-12-22 @ 13:59:26
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: Anonym

förresten, jävligt stekig outfit ;)

2009-12-22 @ 14:00:05
Postat av: LInda

Värsta vuxenpoäng att skicka julkort, har jag inte ens tänkt på ;) haha.



Ja han surrade något om det, får försöka hinna följa med upp. Vi har ju en massa ställen att vara på vi med så det blir ett himla åkande fram och tillbaka!

2009-12-22 @ 14:18:01
URL: http://deamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0