.


BURR

Idag vid 11 vaknade jag efter många konstiga drömmar. Orkade inte ligga kvar i sängen, så jag traskade upp. Nathalie skulle komma med Liam någon gång efter 11, och jag kikade ut genom fönstret. Hade tänkt gå ut och traska med vagnen under dagen, men fick då syn på all snö som låg som ett täcke hela vägen ner här. Tog på mig storstövlarna och gick ut. Slutade med att jag skottade i minst 30 minuter. Var hemskt jobbigt, men skönt att vara ute.

Liam var här vid 12, och sedan dess har det varit bärande, bytande & ätande. Som vanligt med småbäsar. Kände som sagt för att gå på en promenad, så jag tog mig en timmes trask. Gick runt Lötgärdet och upp till Folkan. Tog
det en timme?, kanske ni undrar? Ja, är man gravid och en puls på 10.000 så måste man gå så sakta för att inte ramla ihop. Väl hemma så var ansiktet totalt genomrött och kallt, och börjar först nu att få tillbaka den normala känseln.


Liam var och gjorde mig sällskap idag



Han frös då inte om ansiktet där inne i den
varma och mysiga vagnen




Nu hade jag tänkt ta en varm dusch för att få tillbaka cirkulationen, sen går jag upp till svärföräldrarna. Där bjuds det på mat, vilket passar mig väldigt bra idag. ( Man blir trött av att ta hand om de små. ) Ikväll blir det sängs rätt tidigt för att jag ska orka sitta i bilen i några timmar. För tydligen så ska vi åka till Sundsvall för att kika på en bil. En mörkblå Audi a4. Hoppas på att den blir bra :) I så fall ska JAG köra den nya och fina bilen hem, hihi !





Kommentarer
Postat av: Farmor

Då tar ni och KÖR FÖRSIKTIGT!

2009-12-17 @ 22:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0